Linia kolejowa nr 410 łączyła stację Grzmiąca ze stacją Kostrzyn. Jej długość wynosiła 240 km, rozstaw szyn 1435 mm. Wg danych zawartych w portalu www.bazakolejowa.pl linię otwarto na poszczególnych odcinkach w latach: 1882 - Myślibórz – Kostrzyn, 1883 - Barlinek – Myślibórz, 1895 - Kalisz Pomorski – Choszczno, 1898 - Choszczno – Barlinek, 1900 - Złocieniec - Kalisz Pomorski, 1903 - Połczyn Zdrój – Złocieniec i Barwice - Połczyn Zdrój oraz Grzmiąca – Barwice.
Linia na znacznej długości jest rozebrana i nieprzejezdna. Zamknięcie linii odbyło się etapami: Połczyn Zdrój – Złocieniec i Choszczno – Głazów w 1991r. dla ruchu pasażerskiego a w 1992 r. dla przewozów towarowych, Złocieniec – Choszczno dla ruchu pasażerskiego w 1996 r., Drawno – Choszczno dla przewozów towarowych w 1999r., Grzmiąca - Połczyn Zdrój oraz Myślibórz - Kostrzyn i Myślibórz - Kostrzyn w 1999r. a pozostałe odcinki w 2000r.. Linia na odcinku Mirosławiec - Kalisz Pomorski działała dla ruchu towarowego do 2005r.
Obecnie na odcinku Połczyn Zdrój – Złocieniec funkcjonuje ścieżka rowerowa (27 km). Na odcinkach Złocieniec -Mirosławiec oraz Barnówko – Kostrzyn prowadzone są przewozy towarowe (łącznie 48 km).
Kostrzyn n. Odrą, kolej
Dębno, kolej
Osiek Drawski
Cieszyno
Barwice
Stary Chwalim
Lubogoszcz
Wielawino
Mirosławiec
Ostrowąsy
Suliszewo
Zamęcin
Nadarzyn
Płotno
Żabin
Mostkowo
Barnówko
Różańsko
Głazów
Nawrocko
Lubiana
Dzikowo
Krześnica
Żytnik
Kołacz, kolej
Połczyn Zdrój, kolej
Zajączkowo, ścieżka rowerowa
Dobino
Gawroniec, kolej
Słowianki, kolej