Linia kolejowa nr 405 długości 192 km łączy stację Ustka ze stacją Piłą Główna. Jest to linia jednotorowa, zelektryfikowana na odcinkach Piła Główna – Szczecinek i Słupsk -Ustka. W 1878 r. zakończono budowę odcinka Szczecinek – Ustka, a w 1879 r. odcinek Piła –Szczecinek. W 1989 r. zelektryfikowano odcinek Piła - Szczecinek, a w 1990 r. odcinek Słupsk-Ustka.
Piła, wiadukt linii 405 nad linią 203 Tczew – Kostrzyn
Piła, wiadukt linii 405 nad linią 203 Tczew – Kostrzyn
3-Krępsko, most linii 405 nad Piławą
2-Krępsko, most linii 405 nad Rurzycą
Krępsko, stacja Płytnica
Okonek, linia 405, most nad Czarną
Okonek, wiadukt linii 405
Gwda Mała, most nad Gwdą
Jeziernik, linia nr 405 Ustka- Piła
Jeziernik, most linii 405 nad rz. Białą
Jeziernik, wiadukt nad linią nr 405
Brzeźnica, linia 405
Brzeźnica, wiadukt nad linią 405
Brzeźnica, wiadukt nad linią 405
Słosinko, wiadukt drogowy nad linią 405
Miastko, most nad rzeczką Pląsa
Miastko, most nad rzeczką Pląsa
Biesowice, linia 405
Kępice, wiadukt linii 405
Korzybie, most nad Wieprzą
Korzybie, most nad Wieprzą
Korzybie, linia 405
Korzybie, wiadukt linii 405
Wodnica, wiadukt linii 405
Wodnica, most nad Słupią
Wodnica, most nad Słupią
Ustka, most kolejowy nad rzeką Słupią
Ustka, linia 405
07 lipca 2014r.
05 maja 2016r.
6971
Drukuj