Linia kolejowa nr 410 łączyła stację Grzmiąca ze stacją Kostrzyn. Jej długość wynosiła 240 km, rozstaw szyn 1435 mm. Wg danych zawartych w portalu www.bazakolejowa.pl linię otwarto na poszczególnych odcinkach w latach: 1882 - Myślibórz – Kostrzyn, 1883 - Barlinek – Myślibórz, 1895 - Kalisz Pomorski – Choszczno, 1898 - Choszczno – Barlinek, 1900 - Złocieniec - Kalisz Pomorski, 1903 - Połczyn Zdrój – Złocieniec i Barwice - Połczyn Zdrój oraz Grzmiąca – Barwice.
Linia na znacznej długości jest rozebrana i nieprzejezdna. Zamknięcie linii odbyło się etapami: Połczyn Zdrój – Złocieniec i Choszczno – Głazów w 1991r. dla ruchu pasażerskiego a w 1992 r. dla przewozów towarowych, Złocieniec – Choszczno dla ruchu pasażerskiego w 1996 r., Drawno – Choszczno dla przewozów towarowych w 1999r., Grzmiąca - Połczyn Zdrój oraz Myślibórz - Kostrzyn i Myślibórz - Kostrzyn w 1999r. a pozostałe odcinki w 2000r.. Linia na odcinku Mirosławiec - Kalisz Pomorski działała dla ruchu towarowego do 2005r.
Obecnie na odcinku Połczyn Zdrój – Złocieniec funkcjonuje ścieżka rowerowa (27 km). Na odcinkach Złocieniec -Mirosławiec oraz Barnówko – Kostrzyn prowadzone są przewozy towarowe (łącznie 48 km).
Najciekawsze obiekty: most nad Parsętą w Starym Chwalimiu, most nad Dębnicą w Kołaczu, most nad Wogrą w Połczynie Zdroju, most nad Drawą w Złocieńcu, wiadukt drogowy nad linią w Drawnie, stalowy most nad Drawą w Drawniku, stalowe mostki w Nadarzynie, wiadukt drogowy w Wierzchnie, wiadukty kolejowe w Barlinku, most nad Myślą w Myśliborzu, wiadukty drogowe nad linią w Nawrocku i Rościnie, stalowy most nad Myśla w Dębnie, wiadukt kolejowy w Dąbroszynie, dworzec kolejowy w Kostrzynie.
http://westernpomerania.com.pl/85e93a0ec333e20dd9e719eff9247890